Na konferencji Imagination Day spotkasz utytułowane nazwiska światowej klasy specjalistów, osoby stojące na czele
wiodących agencji reklamowych oraz globalnych marek. To prelegenci, którzy posiadają bogate doświadczenie w dziedzinie projektowania, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji technologicznych.
Dotychczas na Imagination Day występowali goście z Argentyny, Brazylii, USA, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Chin, Francji, Japonii, Hiszpanii, Holandii, Szwecji, Niemiec, Nowej Zelandii czy Portugalii, Podczas poprzednich edycji na scenie pojawiły się takie marki jak: Disney Research, P&G,NIKE Foundation, LEGO Future Lab, Behance, Pixar AnimationStudios, Dentsu Inc., Google, DDB Worldwide,FCB International. Imagination Day organizowana jest bardzo blisko… nie trzeba jechać do Cannes, aby poczuć inspirującą atmosferę kreatywności!
PRZEDE WSZYSTKIM... INSPIRACJA
Cel wydarzenia od pierwszej edycji pozostaje ten sam - inspirować i pobudzać kreatywność każdego z uczestników, którą będzie mógł wykorzystać w codziennej pracy. Niezależnie od tego czy to dział marketingu, kreacji, produkcji, strategii czy praca twórcza.
IMAGINATION DAY TO TAKŻE PRZESTRZEŃ DO NETWORKINGU - To okazja do spotkań z przedstawicielami wiodących marek, agencji reklamowych, agencji mediowych.
Wykłady prelegentów prowadzone będą w języku angielskim.