konferencja-imagination-day-sar

Jakub Strutyński

Field Marketing Manager, McDonald’s Polska

Z niezwykłą odwagą i nieszablonowym podejściem od ponad 20 lat buduje wizerunek marki McDonald’s w Polsce. Pomysłodawca kultowego Burgera Drwala, który stał się synonimem pozytywnego zimowego doświadczenia, wyrażonego hasłem „Lepsza Strona Zimy”. Klucz do sukcesu: konsekwentna, przemyślana komunikacja bazująca na nietypowych aktywacjach, angażujących konsumentów, wywołujący za każdym razem uśmiech na ich twarzach. Absolwent AE w Krakowie i HBS w Bostonie. Laureat wielu nagród branżowych, w tym kilkukrotny zwycięzca Effie. Stały prelegent i wykładowca na wydarzeniach popularnonaukowych oraz biznesowych.
Powrót do listy prelegentów

Bądź z nami w kontakcie

Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Coś poszło nie tak, spróbuj wypełnić formularz raz jeszcze!
imagination-day-mapka

Organizator

imagination-day-sar-logo
imagination-day-sar-logo-2
Project and implementation
imagination-day-trakido-logo