konferencja-imagination-day-sar

Carlo Michelangelo Luetto

Dyrektor ds. kreacji w Robinhood

Carlo Michelangelo Luetto to wielokrotnie nagradzany kreatywny z ponad 20-letnim doświadczeniem, napędzany pasją do inspirowania i tworzenia wpływowych, angażujących prac, zapewniając jednocześnie platformę dla twórców, aby osiągnąć sukces definiujący karierę. Obecnie pełni funkcję Head of Creative w Robinhood, Carlo pochodzi z Nowego Jorku, ale wychował się między Buenos Aires w Argentynie a Nowym Jorkiem w USA. Swój czas dzieli między różne pasje, w tym projektowanie, kręcenie filmów, fotografię, muzykę, sport i odkrywanie skrzyżowania technologii i sztuki. Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu jako hybrydowy kreatywny myśliciel, Carlo przyjmuje prawdziwie praktyczne podejście do budowania i mentorowania zespołów kreatywnych, strategicznych i projektowych na całym świecie, umożliwiając im tworzenie przełomowych prac. W trakcie swojej kariery Carlo miał zaszczyt współpracować z jednymi z najbardziej utalentowanych osób w branży przy szerokiej gamie projektów, w tym brandingu, kampaniach, strategiach, tworzeniu treści, projektowaniu produktów, interaktywnych doświadczeniach i platformach cyfrowych. Pomagał markom angażować odbiorców, kierując wyjątkowo utalentowanymi zespołami przy nagradzanych projektach dla znanych marek, takich jak Nike, Apple, Spotify, Beats by Dre, Google, Samsung, MTV, Airbnb, Meta, Anheuser-Busch InBev i Patagonia. Carlo miał również zaszczyt zasiadać w kilku jury prestiżowych festiwali reklamy i designu na całym świecie, w tym między innymi na festiwalu Cannes Lions w 2017 roku w kategorii Digital Craft, The One Show i Webbys.
Powrót do listy prelegentów

Bądź z nami w kontakcie

Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Coś poszło nie tak, spróbuj wypełnić formularz raz jeszcze!
imagination-day-mapka

Organizator

imagination-day-sar-logo
imagination-day-sar-logo-2
Project and implementation
imagination-day-trakido-logo