Bartek ma 25-letnie doświadczenie w budowaniu marek i innowacji. W 2009 roku założył Touchideas, nowy rodzaj agencji specjalizującej się w tworzeniu nowych marek i rebrandingu.
W swojej karierze Bartek prowadził liczne projekty, które doprowadziły do udanych transformacji marek i znakomitych wyników. Lista obejmuje: zdefiniowanie strategii portfolio, która pomogła SAB stać się największą grupą piwną w Polsce, stworzenie Dębowych Mocnych, stworzenie i wprowadzenie na rynek wielu marek produktowych, które stały się liderami kategorii w Polsce i rozszerzyły się na inne kraje: Ba! Bars, świeże zupy Pan Pomidor, miks masła i oleju Finuu premium, pasty warzywne Wawrzyniec, pomoc Maspexowi w budowie Tymbarku, pomoc Rossmannowi w transformacji marki. Rebranding marki Ciech na Qemetica, rebranding piwa Żywiec, stworzenie nowego formatu sprzedaży detalicznej w Rumunii i przekształcenie marki Profi, co zaowocowało wzrostem wyceny firmy o 1,25 mld EUR. Wcześniej był zawodowym żeglarzem regatowym, zdobywcą Pucharu Admirała w 1998 roku w Team Usa.
Powrót do listy prelegentów